مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-16سياسي

اخلاق مداری، قانون مداری و امانت داری سه مولفه مهم در امر برگزاری انتخابات است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اخلاق مداری، قانونمداری و امانتداری را از مهمترین ویژگی های مجریان انتخاباتی عنوان نمود که مسلما در کسب اعتماد و اطمینان مردم بسیار اثر بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کثیرلو در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اردبیل که در سالن جلسات دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات و وضعیت مطلوب استان اردبیل، لزوم ایجاد آخرین همکاری ها و هماهنگی ها ما بین دستگاه های متولی برگزاری انتخابات مورد تاکید است.

وی افزود: اخلاق مداری، قانونمداری و امانتداری از مهمترین ویژگی های مجریان انتخاباتی است که مسلما در کسب اعتماد و اطمینان مردم بسیار اثر بخش خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: رصدها و پی گیری ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با تمام توان در سه مرحله، قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات نیز انجام خواهد گرفت.

 وی در ادامه با ابراز خرسندی از علاقمندی مردم ولایی استان برای شرکت پرشور در انتخابات  از تمامی مسؤولان خواست بسترهای مناسب توام با امنیت و آرامش را برای حضور حداکثری مردم فراهم نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق مداری، قانون مداری و امانت داری سه مولفه مهم در امر برگزاری انتخابات است

اخلاق مداری، قانون مداری و امانت داری سه مولفه مهم در امر برگزاری انتخابات است