مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-16سياسي

ضرورت تامین آب شرب جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت


امام جمعه جیرفت تامین آب شرب شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت را در رفع دغذغه های کم آبی موثر دانست و گفت: امید است به زودی شاهد تحقق این مهم باشیم.

- ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت تامین آب شرب شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت را در رفع دغذغه های کم آبی موثر دانست و گفت: امید است به زودی شاهد تحقق این مهم باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امروز 26 خردادماه در دیدار با مدیر امور آب این شهرستان گفت: با توجه به سال های متمادی خشکسالی و پایین رفتن سطح سفره های زیرزمینی و بحران جهانی آب، مردم باید همکاری کنند.

وی از ائمه جماعات، مبلغین و روحانیون خواست تا در تمام مناسبت ها بحث صرفه جویی در آب و مصرف مناسب آن را برای مردم تبیین کنند.

تارم هزینه های تهیه آب را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: آب با مشکلات و هزینه های فراوان تهیه می شود و باید مردم استفاده مجاز و قانونی از این نعمت خدادادی را مدنظر قرار دهند.

وی بر لزوم مطرح کردن مصرف بهینه آب در خطبه های نماز جمعه تاکید کرد و افزود: این مهم باید برای مردم تبیین شود و نیازمند فرهنگ سازی در مصرف آب هستیم.

امام جمعه جیرفت رعایت الگوی مصرف را خواستار شد و اظهار کرد: این مهم وظیفه همگانی است و باید همگی در تحقق این امر کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین آب شرب جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت

ضرورت تامین آب شرب جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت