مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-16سياسي

مجتمع آبرسانی خروسلو 2124 را بهره مند از آب شرب خواهد کرد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: مجتمع آبرسانی خروسلو 2 هزار و 124را بهره مند از آب شرب خواهد کرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: مجتمع آبرسانی خروسلو 2 هزار و 124را بهره مند از آب شرب خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا نعمت سلطانی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای شورگل واقع در بخش خروسلو با حضور جهانگیرزاده نماینده مردم شهرستان های بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی با بیان این مطلب افزود: مجتمع آبرسانی خروسلو در شهرستان بیله سوار که 243 روستا و قشلاق را در بر می گیرد با اجرای خط انتقال اصلی و توسعه ایستگاه های پمپاژ تصفیه خانه گل مالی و تراز 300 و آبرسانی به 15 روستا و قشلاق جمعیت 2 هزار و 124 نفری را بهره مند از آب شرب خواهد کرد.

وی بر تامین اعتبار لازم جهت اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح روستاها، نوسازی و بازسازی شبکه های فرسوده به منظور کاهش هدر رفت آب تأکید کرد.

عباس جهانگیرزاده نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، ضمن اعلام برخی از درخواست های مردمی حوزه انتخابیه تصریح کرد: به صورت جدی از طریق ظرفیت کمیسیون مربوطه مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری پروژه ها و توسعه و ارتقاء زیرساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع آبرسانی خروسلو 2124 را بهره مند از آب شرب خواهد کرد

مجتمع آبرسانی خروسلو 2124 را بهره مند از آب شرب خواهد کرد