مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-16سياسي

فعالیت های قرآنی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به لزوم توجه به مسائل فرهنگی مناطق حاشیه نشین کرمانشاه گفت: فعالیت های قرآنی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد.

- ، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان و خادمان قرآنی کرمانشاه اظهار کرد: قرآن به عنوان کلام خداوند متعال و برنامه زندگی باید در جامعه نهادینه شود و در هیئت اندیشه ورز قرآنی به دنبال طرحی خواهیم بود تا قرآن در جیب هر فردی از جامعه وجود داشته باشد.

وی افزود: قرآن سبب رشد و پیشرفت مادی و معنوی جامعه می شود و مساجد، هیئت ها و حسینیه هو باید به قرآن توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: جلسات خانگی تلاوت قرآن کریم که در گذشته در حال اجرا بود، امروز کم رنگ شده و باید احیا جلسات خانگی قرآن در دستور کار تمام ادارات و سازمان های فرهنگی قرار بگیرد.

احمدی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های قرآنی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه بیان کرد: در گذشته برنامه های فرهنگی، مذهبی و قرآنی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه برگزار نمی شد اما با برنامه ریزی صورت گرفته در مناسبت های مختلف برنامه های متنوعی در حال اجرا بوده و در آینده فعالیت های قرآنی بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های قرآنی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد

فعالیت های قرآنی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد