مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-16سياسي

حضور 1600 بازرس در محل صندوق های اخذ رای همدان


رییس هیات بازرسی انتخابات در همدان با اشاره به حضور یک هزار و 600 بازرس برای یک هزار و 437 صندوق اخذ رای گفت: مردم تخلفات را گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد فرزانه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن شهدای استانداری با بیان اینکه امیدواریم روز 28 خردادماه مردم همدان طبق حق قانونی خود پرشور پای صندوق های رای بیایند اظهار کرد: بر اساس ماده 25 قانون انتخابات مجلس، بر اساس ماده 69 قانون شوراها و بر اساس ماده 31 تبصره 9 الحاقی سال 92 مجلس در انتخابات ریاست جمهوری هیات های بازرسی باید در وزارت کشور تشکیل شوند.

وی عنوان کرد: وظیفه هیات های بازرسی نظارت بر حسن اجرای قانون در تمام فرایند برگزاری انتخابات منطبق با قانون و حفاظت از آرای مردم است بنابراین برای اینکه این وظیفه مهم توسط هیات بازرسی استان انجام شود، از اواخر سال گذشته جلسات منظمی برگزار شد.

 رییس هیات بازرسی انتخابات در استان همدان بیان کرد: علاوه بر این هیات، هیات مرکزی بازرسی نیز در وزارتخانه داریم که بر کار استان ها نظارت دارند که در همدان از 14 فروردین 1400 این هیات تشکیل شد.

وی با بیان اینکه یک هزار و 600 نفر برای یک هزار و 437 صندوق بکارگیری شده است گفت: برای بازرسان دوره های آموزشی برگزار شده و هر صندوق یک بازرس خواهد داشت اما نیروهای ذخیره نیز پیش بینی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 1600 بازرس در محل صندوق های اخذ رای همدان

حضور 1600 بازرس در محل صندوق های اخذ رای همدان