مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-16ورزشي

آغاز رقابت های فوتبالی در هرمزگان از نیمه دوم سال


رییس هیات فوتبال هرمزگان از آغاز فصل فوتبالی هرمزگان از نیمه دوم سال خبر داد.

-  قاسم رنجبریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: به دنبال یک برنامه ریزی دقیق هستیم تا مسابقات مختلف فوتبال هرمزگان را از نیمه دوم سال شروع کنیم.

وی افزود : سال گذشته با وجود این که شرایط کرونا وجود داشت با با هماهنگی باشگاه ها و همت همکارانم در کمیته های مختلف استان موفق شدیم نزدیک به چهارماه تمامی مسابقات خود را با یک شرایط جدید برگزار کنیم و تمامی نمایندگان هرمزگان به موقع به مسابقات کشور معرفی شدند.

قاسم رنجبریان اضافه کرد: در سال گذشته برای اولین بار لیگ برتر استان را در دو گروه برگزار کردیم و مسابقات دیگر هم با روش های جدیدی به پایان بردیم.

رییس هیات فوتبال هرمزگان گفت: از مردادماه جلسات مربوط به لیگ های مختلف استان را برگزار می کنیم و به نوعی قرعه کشی مسابقات انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد تیم های شرکت کننده در فصل آینده لیگ های فوتبال استان عنوان کرد:  لیگ برتر فصل 1400 با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد البته اگر شرایط کرونا بدتر شود مجبور هستیم مسابقات را مثل فصل گذشته در دو گروه برگزار کنیم.

رنجبریان ادامه داد : لیگ یک با 16 تیم و لیگ دسته دوم با 12 تیم برگزار می شود و مسابقات رده های سنی را نسبت به فصل گذشته با حضور تیم های بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت های فوتبالی در هرمزگان از نیمه دوم سال

آغاز رقابت های فوتبالی در هرمزگان از نیمه دوم سال