مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-16ورزشي

استکلن بورگ:بازگشتم به تیم هلند، حرفی خنده دار بود


مسن ترین بازیکن حاضر در رقابت های یورو 2020 در مورد بازگشتش به تیم ملی هلند نظرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اگر مسابقات جام ملت های اروپا با یک سال تاخیر انجام نمی شد و سال گذشته، طبق تقویم یوفا،برگزار می شد، مارتن استکلن بورگ دروازه بان تیم ملی هلند نمی توانست حضور در بازی ها را تصور کند.

این دروازه بان 38ساله که اکنون مسن ترین بازیکن یورو 2020 است،  سال گذشته وقتی آندره اونانا، به خاطر محرومیت ناشی از دوپینگ، مرد شماره یک آژاکس آمستردام شد، چندی قبل  بعد از کرونایی شدن یاسپر سیلسن به عنوان مرد شماره یک تیم ملی هلند برگزیده شد.

استکلن بورگ درمصاحبه با روزنامه آلگمن داگبلات کشورش بازگشت به دروازه لاله های نارنجی را به نوعی پاداشی برای تلاش بسیارش می داند.

او گفت:اگر کسی قبل از شروع فصل اخیر به خود من می گفت که دروازه بان شماره یک تیم ملی در جام ملت ها می شوم، خودم به حرفش می خندیدم اما واقعا یک فصل بزرگ را همراه با آژاکس آغاز و به پایان بردم.

استکلن بورگ در بازی نخست تیمش در یورو 2020 مقابل اوکراین که با برد 3 بر 2 به اتمام رسید، از دروازه تیم کشورش مراقبت کرد.

در آن بازی وقتی گل نخست اوکراین توسط  یارمولنکو زده شد، خیلی ها آن را با شوت کاکا در بازی یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 به او مقایسه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکلن بورگ:بازگشتم به تیم هلند، حرفی خنده دار بود

استکلن بورگ:بازگشتم به تیم هلند، حرفی خنده دار بود