مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-16سياسي

آمادگی برق و مخابرات برای انتخابات 28 مرداد در هرمزگان


شرکت توزیع برق هرمزگان و شرکت مخابرات استان اعلام کردند اقدامات لازم برای تأمین برق و پهنای باند لازم برای شعب اخذ رای صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق رفع نمایند.

وی اظهار داشت: البته مراکز اتفاقات و عملیات شرکت توزیع نیروی برق در بصورت 24 ساعته در آمادگی کامل هستند اما باتوجه به اهمیت انتخابات و لزوم پایداری برق درحوزه های رای گیری تمام پرسنل از یکروز قبل تا پایان شمارش آرا در حالت آماده باش قرار دارند.

به گفته وی، 38 مرکز اتفاقات موجود در استان به همراه کلیه کارکنان، تجهیزات و ماشین آلات در روز انتخابات آماده خدمات رسانی به حوزه های اخذ رای در سراسر استان هستند.

امیر یگانه مدیر مخابرات منطقه هرمزگان نیز در این باره اظهار کرد: پهنای باند مورد نیاز برای برگزاری انتخابات 28 خرداد در سراسر استان هرمزگان با همکاری دستگاه های مسؤول و ستاد انتخابات استان تأمین شده است و 14 تیم عملیاتی نیز در هر کدام از شهرستان ها و 3 تیم عملیاتی نیز در مرکز استان آمادگی لازم برای رفع مشکلات احتمالی را دارند.

وی افزود: از دو هفته گذشته در زمینه تأمین و تجهیز برخی شعب اخذ رای که با مشکلات مرتبط با آنتن دهی و پوشش اینترنتی مواجه بودند، اقدامات لازم صورت گرفته است و مشکلی در این زمینه وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برق و مخابرات برای انتخابات 28 مرداد در هرمزگان

آمادگی برق و مخابرات برای انتخابات 28 مرداد در هرمزگان