مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-16سياسي

مشارکت گسترده در انتخابات حلال مشکلات و دشمن شکن است


یکی از رویکردهای مهم پلیس در کنار برقراری نظم و امنیت انتخابات، افزایش مشارکت گسترده در این رویداد مهم و دشمن شکن است.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از رویکردهای مهم پلیس در کنار برقراری نظم و امنیت انتخابات، افزایش مشارکت گسترده در این رویداد مهم و دشمن شکن است.

سردار عبدالرضا ناظری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اقدامات قبل از انتخابات و آمادگی کامل پلیس برای برگزاری آن اظهار کرد: پلیس اقدامات خود را با راه اندازی 11 قرارگاه با محوریت قرارگاه امام علی علیه السلام از ماه ها قبل آغاز کرده به نحوی که از حدود 40 روز قبل از شروع انتخابات، مامور و محافظ هر صندوق نیز مشخص شده است.

وی افزود: در این رابطه همانطور که شهرستان ها در حوزه کرونا با رنگ بندی خاصی مشخص شده اند در حوزه جرائم فضای مجازی نیز یک رنگ بندی خاص مشخص کرده ایم و در حوزه هر منطقه با اشرافیت اطلاعاتی مشغول رصد و تحلیل این فضا هستیم.

ناظری با اشاره به به کارگیری در مجموع 11 هزار نیرو برای ماموریت انتخابات در استان کرمان گفت: در این رابطه بیش از 4900 نیرو نیز از مجموعه سپاه و بسیج در حوزه نظم و امنیت انتخابات مشارکت می کنند و طی این مدت با حضور در تمام شهرستان های استان همه این نیروها را در خصوص نحوه انجام ماموریت نظم و امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت گسترده در انتخابات حلال مشکلات و دشمن شکن است

مشارکت گسترده در انتخابات حلال مشکلات و دشمن شکن است