مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-16سياسي

چرا شعبه 2 حزب هاشمی رفسنجانی از همتی حمایت نکرد؟/ باز پای «واعظی» در میان بود؟


در جلسه شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه برای حمایت از عبدالناصر همتی، محمود واعظی و برخی دیگر از اعضای ارشد حزب اعتدال و توسعه مخالف حمایت این حزب از عبدالناصر همتی شدند.

- حوزه احزاب خبرگزاری فارس ـ قاسم عزیزی: احزاب در ایران قیف وارونه هستند.

این گونه توضیح بدهیم که به جای اینکه احزاب دولت ها را تشکیل دهند، دولت ها پس از اینکه به پایان عمر سیاسی ـ اجرایی خود نزدیک می شوند، نیروها و مدیران خود را در قالب یک حزب جمع آوری کرده تا بتواند با گردش قدرت مجددا حزب کارگزاران سازندگی را وزراء، معاونان و مدیران دولت اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل می دادند و وی به عنوان رهبر معنوی این حزب تلقی می شد.

  اعضای ارشد حزب کارگزاران سازندگی حزب اعتدال و توسعه نیز از احزاب نزدیک به آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی بود که پس از چندی حسن روحانی رهبری محمدباقر نوبخت و مرحوم اکبر ترکان به ترتیب پست های مهمی در دولت همچون رییس دفتر رییس جمهور، مشاور رییس جمهور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رییس سازمان برنامه و بودجه و مشاور ارشد حسن روحانی در اختیار داشته و دارند.

  اعضای ارشد حزب اعتدال و توسعه   حزب کارگزاران سازندگی و حزب اعتدال و توسعه در جریان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با لیستی مشترک وارد رقابت های کرسی های پارلمان با عنوان یاران هاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شعبه 2 حزب هاشمی رفسنجانی از همتی حمایت نکرد؟/ باز پای «واعظی» در میان بود؟

چرا شعبه 2 حزب هاشمی رفسنجانی از همتی حمایت نکرد؟/ باز پای «واعظی» در میان بود؟