مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-16سياسي

وزارت ارشاد یا هدیه ناقابل روسای جمهور به شرکای انتخاباتی؟


رعنا مقیسه؛ به حافظه تاریخی مان که رجوع کنیم آخرین باری که نامی از فرهنگ و هنر در روز های داغ انتخابات به میان آمده بر می گردد به سال 96.

- بی اهمیتی نسبت به فرهنگ و هنر در دولت ها را می توان در سوابق افرادی که به وزارت یا ریاست نهاد های متولی امر فرهنگ و هنر در کشور منصوب شده اند هم دید.

سوابق وزاری سابق ارشاد و حتی روسای سازمان میراث فرهنگی آنقدر بی ربط می نماید که می توان نتیجه گرفت وضعیت فعلی فرهنگ عمومی و هنر در جامعه چندان هم دور از انتظار نبوده است.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- رعنا مقیسه؛ به حافظه تاریخی مان که رجوع کنیم آخرین باری که نامی از فرهنگ و هنر در روز های داغ انتخابات به میان آمده بر می گردد به سال 96.

تصاویر حضور بازیگران و هنرمندان در میتینگ های انتخاباتی حسن روحانی و البته اندک وعده های فرهنگی و هنری که در حضور آن ها داده شد.

در انتخابات پیشین سهم فرهنگ و هنر از تمام شعار های رییس جمهور فعلی جملاتی کمتر از انگشتان دست بود و اصلی ترین گزاره اش را سپردن عرصه هنر به هنرمندان تشکیل می داد: من معتقدم هنرمندان ما می توانند هدایتگر باشند و راه را بر جامعه و دولت نشان دهند.

کار هنر را نباید به دستوربگیر بسپاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد یا هدیه ناقابل روسای جمهور به شرکای انتخاباتی؟

وزارت ارشاد یا هدیه ناقابل روسای جمهور به شرکای انتخاباتی؟