مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-16اقتصادي

دعوت برای ساخت مسکن با وام 450 میلیونی


اکنون سقف تسهیلات ساخت مسکن به روش های معمول 200 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی است که امسال سقف تسهیلات مسکن برای سازندگانی که از فناوری های نوین در فرایند ساخت استفاده کنند بیش از دو برابر و به 450 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

- مدیر عامل بانک مسکن از انبوه سازان خواست تا با استفاده از وام 450 میلیونی ساخت وساز، عقب ماندگی در بخش ساخت مسکن را جبران کنند.

به گزارشتابناکبه نقل از از وزارت راه و شهرسازی محمود شایان با اشاره به افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن، افزود: اکنون سقف تسهیلات ساخت مسکن به روش های معمول 200 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی است که امسال سقف تسهیلات مسکن برای سازندگانی که از فناوری های نوین در فرایند ساخت استفاده کنند بیش از دو برابر و به 450 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

شایان گفت: از انبوه سازان دعوت می کنم که با توجه به شکاف عرضه با تقاضای مسکن از این تسهیلات ویژه بانک مسکن بهره ببرند تا بتوانیم به تدریج عقب ماندگی های تولید مسکن در کشور را جبران کنیم.

وی درباره میزان عقب ماندگی عرضه از تقاضای مسکن طی سال های گذشته، گفت: در حالی که سالانه باید حداقل یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته و تولید می شد اما طی سال های گذشته این میزان به کمتر از 400 هزار واحد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت برای ساخت مسکن با وام 450 میلیونی

دعوت برای ساخت مسکن با وام 450 میلیونی