مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-16اقتصادي

تشریح ویژه برنامه های شادستان 1400 در تهران


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در تشریح ویژه برنامه های شادستان 1400 با ابراز تاسف از اینکه تابستان امسال نیز همچون سال گذشته، پایتخت دامن گیر شرایط کرونایی است، - گفت: ویژه برنامه های شادستان امسال با هدف افزایش نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، فرصت مغتنمی برای ارتقاء و بازیابی سرمایه های فرهنگی و اجتماعی شهر تهران با رویکرد "تهران شهری برای همه" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جوادی یگانه در آستانه آغاز تابستان 1400 تصریح کرد: ویژه برنامه های تابستانی امسال شهرداری را با استفاده از فن آوری های نوین ارتباطی و با رویکرد محله محوری برنامه ریزی کرده ایم تا اجرای طرح ها در تمامی لایه های کلانشهر تهران قابل مشهود باشد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شده شرایط کرونا خللی در برگزاری و اجرای برنامه های اجتماعی، فرهنگی و نشاط افزای شهر تهران ایجاد نکند، افزود: یکی از اولویت های ویژه برنامه های شادستان 1400 ایجاد فرصت های مناسب برای تفریح و گردشگری کم هزینه برای عموم شهروندان به ویژه اقشار کم درآمد شهری بوده است.

از همین رو با توجه به ویژگی های جغرافیایی و همچنین بافت اجتماعی و فرهنگی اختصاصی هرمنطقه برنامه های تاسبتانی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژه برنامه های شادستان 1400 در تهران

تشریح ویژه برنامه های شادستان 1400 در تهران