مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-16سياسي

حمایت و پشتیبانی ترکمن ها از رییسی/ آقای رییسی به داد مردم ایران برسید


مسئول ستاد اقوام، مذاهب و اقلیت های آیت الله رییسی استان گلستان گفت: اقوام و مذاهب و اقلیت های مختلف استان گلستان به ویژه مردم خوب ترکمن حمایت و پشتیبانی خود را از آقای رییسی اعلام کرده و وی را شایسته ریاست جمهوری در دوره بعدی می داند.

- سلیمان هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: مردم مرد مبارزه با بحران های کنونی را می خواهند و به فردی رای می دهند که به سفره آنها کمک کرده و مشکلات اقتصادی آنها را حل کند.

وی تصریح کرد: مردم از بی تدبیری دولت خسته شده و در نظر دارند فرد اصلحی انتخاب کنند که حسن آگاهی و اعتماد خود را به مردم ثابت کند.

سلیمان هاشمی با اشاره به هشت سال بی تدبیری دولت و افزایش مشکلات مردم خاطرنشان کرد: مردم ما در 42 سال گذشته همیشه ثابت کردند که پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی بوده و پیرو ولی فقیه زمان خود هستند، اگر امروز مردم در برابر بی تدبیری دولت صبوری می کنند نشان از رضایت آنها از دولت فعلی نبوده بلکه در راستای حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم شریف ایران به ویژه مردم اهل سنت ترکمن رییس جمهوری می خواهند که در مرحله نخست به انتخاب و آرای آنها احترام گذاشته و از حقوق همه مردم اقشار مختلف دفاع کرده و در موضوعات مختلف کشوری و سیاست های خارجی در راستای قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت و پشتیبانی ترکمن ها از رییسی/ آقای رییسی به داد مردم ایران برسید

حمایت و پشتیبانی ترکمن ها از رییسی/ آقای رییسی به داد مردم ایران برسید