مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-16اجتماعي

برقرار بودن همه محدودیت های تردد کرونا در زنجان


رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همه محدودیت های تردد درون شهری و برون شهری فارغ از هرگونه رنگ بندی در استان زنجان برقرار است.

- رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد برقرار بودن همه محدودیت های تردد کرونا در زنجان ایسنا/زنجان رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همه محدودیت های تردد درون شهری و برون شهری فارغ از هرگونه رنگ بندی در استان زنجان برقرار است.

سرهنگ محمدحسن خلجی صبح امروز (26 خردادماه) در بازدید از ایسنا، در رابطه با محدودیت های تردد در دوران کرونا، اظهار کرد: همه محدودیت های تردد کرونا توسط ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مصوب شده و پلیس به عنوان مجری، تمهیدات پیش بینی شده را در حوزه ترافیکی اجرا می کند و لغو و اعلام زمان محدودیت توسط ستاد کرونا ابلاغ می شود.

وی از برقرار بودن همه محدودیت های تردد درون شهری و برون شهری فارغ از هرگونه رنگ بندی در استان زنجان خبر داد و افزود: محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد نیز در همه شهرهای استان برقرار بوده و هنوز در مورد لغو محدودیت تردد شبانه در روز انتخابات به پلیس اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقرار بودن همه محدودیت های تردد کرونا در زنجان

برقرار بودن همه محدودیت های تردد کرونا در زنجان