مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-16سياسي

زیرساخت برای توسعه اقتصاد دیجیتال لازم است اما کافی نیست


عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس گفت: برای توسعه اقتصاد دیجیتال توجه به زیرساخت های فنی لازم است اما کافی نیست.

- ایسنا/فارس عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس گفت: برای توسعه اقتصاد دیجیتال توجه به زیرساخت های فنی لازم است اما کافی نیست.

یلدا راهدار چهارشنبه 26 خرداد در جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی فارس که با موضوع توجه به ابعاد مختلف کسب و کارهای اینترنتی برگزار شد، گفت: یکی از راه های مهم تحقق اقتصاد دیجیتال در کشور توجه به حوزه کسب و کارهای اینترنتی و نوپا است که توجه به این نوع کسب و کارها می تواند زمینه تحقق شعار سال و جهش و رشد اقتصادی را فراهم کند.

او بیان کرد: در چنین شرایطی که بیکاری در کشور ما موضوع مهم و قابل تاملی است، توجه به این حوزه می تواند در حل نسبی مشکل بیکاری هم در حد و اندازه خود موثر باشد.

توجه به کسب و کار اینترنتی لزوما حمایت دولتی نیست راهدار ضمن یادآوری اینکه کسب و کارهای اینترنتی سهم قابل توجهی از اشتغال در حوزه های فناوری های نوین و ارتباطات را به خود اختصاص داده ، و با بیان اینکه سالانه 100 هزار شغل از راه فضای مجازی ایجاد می شود، گفت: توجه لزوما به معنای حمایت دولتی از این کسب و کارها نیست بلکه مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت برای توسعه اقتصاد دیجیتال لازم است اما کافی نیست

زیرساخت برای توسعه اقتصاد دیجیتال لازم است اما کافی نیست