مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-16پزشكي

وارد شدن معاونت علمی به پروتکل های آموزش پزشکی با شبیه سازها


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از وارد شدن این معاونت به پروتکل های آموزشی با سیمیلاتورهای ساخته شده از سوی محققان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سورنا ستاری در نمایشگاه سیمیلاتورهای پزشکی که امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت بهداشت همواره حامی شرکت های دانش بنیان در حوزه های پزشکی بوده است، افزود: دستاوردهای محققان کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و سیمیلاتورها نشان دهنده نفوذ شرکت ها در حوزه های بهداشتی، کلینیکالی و بیمارستانی است.

وی ادامه داد: از چندین ماه پیش به صورت جدی آموزش های پزشکی را در راستای افزایش کیفیت آموزش های مجازی در قالب سیمیلاتورها آغاز کرده ایم؛ چرا که استفاده از سیمیلاتورهای پزشکی می تواند کیفیت آموزش های پزشکی را ارتقاء دهد و منجر به رشد بحث پژوهشی در دانشکده های پزشکی شود.

ستاری با بیان اینکه آموزش های پزشکی به واسطه سیمیلاتورها، یک اتفاق نو در کشور است، گفت: هر یک از سیمیلاتورها کاربردهای مختلفی دارند که نمونه های آنها توسط محققان کشور ساخته شده و برخی از نمونه های ساخته شده مشابه خارجی ندارند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه این امر نشان می دهد فناوران کشور دارای ایده های نو و جدید هستند که حتی در دنیا مشابه ندارد، یادآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارد شدن معاونت علمی به پروتکل های آموزش پزشکی با شبیه سازها

وارد شدن معاونت علمی به پروتکل های آموزش پزشکی با شبیه سازها