مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-16پزشكي

قرارگرفتن ایران در میان قدرت های تولیدکننده واکسن


وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران راه صدساله ای را خصوصا در حوزه واکسن پیموده است، گفت: ایران در میان 6 کشور تولید واکسن قرار گرفته است.

- وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران راه صدساله ای را خصوصا در حوزه واکسن پیموده است، گفت: ایران در میان 6 کشور تولید واکسن قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید نمکی در نمایشگاه سیمیلاتورهای پزشکی ساخته شده توسط شرکت های دانش بنیان که امروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدت ها بود که چگونگی آموزش پزشکی به صورت مجازی از رؤیاهای ما به شمار می رفت، افزود: این امر به خصوص در ایام کرونا بیشتر احساس می شد که با همت معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و شرکت های دانش بنیان محقق شد.

وی ادامه داد: با همکاری صورت گرفته میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و شرکت های دانش بنیان با سیمیلاتورهای پزشکی به نقطه ای رسیده ایم که می توان از آن استفاده کرد.

نمکی با اشاره به نمایشگاه سیمیلاتورهای پزشکی در نمایشگاه بین المللی گفت: امروز شاهد به کارگیری ابزارهایی بودیم که در آموزش مجازی برای دانش آموزان، دانشجویان، رزیدنت ها، اساتید و جراحان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگرفتن ایران در میان قدرت های تولیدکننده واکسن

قرارگرفتن ایران در میان قدرت های تولیدکننده واکسن