مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-16پزشكي

جزییات مطالعه بالینی واکسن کووایران برکت +نتایج


جزییات سه فاز مطالعه بالینی واکسن کرونای برکت و نتایج آن منتشر شده است و بررسـی داده هـای مجموعـه مطالعـات آن تـا تاریـخ 24 خـرداد 1400 نشـان می دهد کــه واکســن کووایــران در دوز 5 میکروگــرم به خوبـی تحمـل می شـود و تـاکنـون هیـچ رخـداد نامطلـوب جـدی .

- جزییات سه فاز مطالعه بالینی واکسن کرونای برکت و نتایج آن منتشر شده است و بررسـی داده هـای مجموعـه مطالعـات آن تـا تاریـخ 24 خـرداد 1400 نشـان می دهد کــه واکســن کووایــران در دوز 5 میکروگــرم به خوبـی تحمـل می شـود و تـاکنـون هیـچ رخـداد نامطلـوب جـدی مرتبـط بـا ایـن واکسـن مشـاهده نشـده اسـت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق این گزارش که از سوی وزارت بهداشت منتشر شده است، اولیـن مطالعـه کارآزمایـی بالینـی واکسـن کووایـران برکـت بـا هـدف بررسـی بـی خطـری واکسـن در جمعیـت سـالم 18 تـا 50 سـال در تاریـخ نهم دی ماه 1399 آغـاز شد و در 14 اسفند ماه 1399 بـا تزریـق دوم آخریـن داوطلـب به پایان رسید.

در این فاز 56 داوطلـب بـه صـورت تصادفـی به سـه گـروه پلاسـبو با هشت نفر، واکسـن 3 میکروگـرم با 24 نفـر و واکسـن 5 میکروگـرم با 24 نفـر تخصیـص داده شـدند و دو دوز تزریـق واکسـن/پلاسـبو را بـه فاصلـه 14 روز دریافـت کردنـد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مطالعه بالینی واکسن کووایران برکت +نتایج

جزییات مطالعه بالینی واکسن کووایران برکت +نتایج