مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-16اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه ساخت 1000 واحد مسکونی اوقافی درآذربایجان غربی


در دیدار رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با استاندار آذربایجان غربی تفاهم نامه ساخت یک هزار واحد مسکونی اوقافی در استان به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در دیدار رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با استاندار آذربایجان غربی تفاهم نامه ساخت یک هزار واحد مسکونی در استان به امضا رسید.

در این تفاهم نامه که بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به امضا رسید مقرر شد این واحدهای مسکونی با مشارکت دو طرف در قالب پروژه اقدام ملی مسکن ارزان قیمت در مدت 3 سال در شهرهای مختلف استان احداث شود.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این دیدار از اعلام آمادگی این سازمان برای مشارکت در ساخت و بازسازی کلاس های درسی، احیای زمین های کشاورزی و فعال کردن معادنی که در زمین های وقفی قرار دارند، خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی گفت: قصد داریم بسترهای درآمدزایی و زمینه رفاه اجتماعی را از طریق موقوفات ایجاد کنیم.

استاندار آذربایجان غربی هم در این دیدار با بیان اینکه 112 هزار کلاس درس جدید در استان نیاز است، مشارکت از طریق موقوفات یک فرصت ویژه دانست و تصریح کرد: وقف باید در خدمت مردم و رفع مشکلات آنها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه ساخت 1000 واحد مسکونی اوقافی درآذربایجان غربی

انعقاد تفاهم نامه ساخت 1000 واحد مسکونی اوقافی درآذربایجان غربی