مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-16سياسي

اصلاحات بودجه در حال انجام است/ پیگیر برنامه هفت هستیم


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در حال حاضر اصلاحات بودجه یکی از مهم ترین مباحث ماست که امسال به موقع و حتی زودتر از موعد خود در حال انجام است و برنامه هفتم توسعه نیز در حال پیگیری است.

- ، جعفر آهنگران در نشست هم اندیشی مدیران برنامه و بودجه سازمان های مناطق آزاد که با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد در کیش برگزار شد، اظهار داشت: تدوین بودجه مساله بسیار دشواری است که هر تبصره آن در کارگروه ها چالش های فراوانی دارد.

ما در مبحث تدوین بودجه باید با تغییر برخی نگرش ها، کارگروه مربوطه را متقاعد کنیم که در این خصوص نه بر اساس چارچوب مقررات مناطق آزاد بلکه با نگاه سرزمین اصلی موضوع را بررسی کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با دیدگاه کنونی دبیرخانه مناطق آزاد، تدوین مباحث بودجه تسهیل خواهد شد و با روش های مدنظر دبیر شورایعالی مناطق آزاد و اعمال تغییرات احتمالی در تعداد کارگروه ها اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

آهنگران در ادامه گفت: در حال حاضر اصلاحات بودجه یکی از مهم ترین مباحث مدنظر ماست که امسال به موقع و حتی زودتر از موعد خود در حال انجام است و همچنین بحث برنامه هفتم توسعه نیز در حال پیگیری است که به طور قطع به تصمیمات خوبی منجر خواهد شد؛ از این رو باید تمامی مناطق برای اجرای هرچه بهتر این موضوع به اجماع کلی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات بودجه در حال انجام است/ پیگیر برنامه هفت هستیم

اصلاحات بودجه در حال انجام است/ پیگیر برنامه هفت هستیم