مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-16ورزشي

احتمال همگروهی همزمان تیم ملی فوتبال ایران با عراق و عربستان


بر خلاف اخبار منتشر شده مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال عراق در سید سوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022، محاسبه امتیازات نشان می دهد عراق در سید چهارم قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با پایان مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر، چهره 12 تیم حاضر در مرحله نهایی این مسابقات مشخص شد.

ایران، ژاپن، استرالیا، کره جنوبی، عربستان، امارات، عراق، چین، عمان، سوریه، لبنان و ویتنام 12 تیمی هستند که موفق شدند به مرحله نهایی صعود کنند و در دو گروه 6 تیمی به رقابتشان برای حضور در جام جهانی 2022 ادامه خواهند داد.

سیدبندی مسابقات انتخابی جام جهانی بر اساس رنکینگ جهانی تیم های آسیایی شب گذشته در حالی منتشر شد که رسانه های داخلی و کشورهای عربی، تیم ملی عراق را در کنار عربستان در سید سوم قرار دادند.

در حالی که بر اساس محاسبات امتیازی، عراق در سید چهارم در کنار چین قرار می گیرد و امارات و عربستان در سید سوم هستند.

طبق ادعای سایت فوتی رنکینگ ، سیدبندی مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی به این ترتیب خواهد بود: سید 1: ژاپن و ایران سید 2: کره جنوبی و استرالیا سید 3: عربستان و امارات سید 4: عراق و چین سید 5: سوریه و عمان سید 6: ویتنام و لبنان به این ترتیب احتمال دارد تیم ملی ایران به صورت همزمان با عراق و عربستان همگروه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال همگروهی همزمان تیم ملی فوتبال ایران با عراق و عربستان

احتمال همگروهی همزمان تیم ملی فوتبال ایران با عراق و عربستان