مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-16سياسي

کاندیداهای جریان انقلاب با انصراف خود از تشدد آرا جلوگیری کنند


استاد حوزه و کارشناس مسائل سیاسی با درخواست از کاندیداهای جریان انقلاب در خصوص انصراف به نفع گزینه اصلح گفت: با وجود دو روز تا روز رای گیری تمامی کاندیداهای جریان انقلاب هنوز انصراف ندادند که بسیار نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پناهیان ظهر امروز در گردهمایی دانشگاهیان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی نمونه بارز مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی است، اظهار کرد: امام راحل(ره) دو یادگار جمهوریت و اسلامیت را در جمهوری اسلامی به جا گذاشت که بعد از چندسال در تمامی جهان بین الملل این دو یادگار در حال رواج است.

وی با اشاره به برنامه برخی از جریانات اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلاحات  سطح انتخابات در جامعه را آن قدر تنزل دادند که برخی کاندیداها تفکر خود را به مردم تحمیل کرده و از احساسات مردم با بمب خبری سوءاستفاده می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از گرگان گرفتن معیشت مردم توسط دولت بیان کرد: دولت در تلاش بود تا در ایام انتخابات مذاکرات وین به نتیجه رسیده و از این طریق برنامه های خود را در کشور القا کرده تا گزینه مدنظر خود را روی کار بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای جریان انقلاب با انصراف خود از تشدد آرا جلوگیری کنند

کاندیداهای جریان انقلاب با انصراف خود از تشدد آرا جلوگیری کنند