مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-16اجتماعي

طراحی دریاچه مصنوعی در بوستان کوثر


معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از بهره برداری از بوستان کوثر تا پایان سال خبر داد و گفت: بوستان کوثر با مسیرهای ویژه دوچرخه سواری و پیاده روی، - ایسنا/قم معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از بهره برداری از بوستان کوثر تا پایان سال خبر داد و گفت: بوستان کوثر با مسیرهای ویژه دوچرخه سواری و پیاده روی، طراحی دریاچه مصنوعی و حفظ توپوگرافی خاص آن از طراحی ویژه ای برخوردار است.

عباس حلوایی زاده، با اشاره به آخرین وضعیت احداث بوستان کوثر اظهار داشت: بوستان کوثر به عنوان یکی از بوستان های واقع در بوستان هزار هکتاری به زودی به بهره برداری می رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم موقعیت جغرافیایی این بوستان را موردتوجه قرارداد و افزود: این بوستان در حدفاصل میدان مفید و بلوار شهید آوینی تا بلوار پاسداران واقع در شهر قدس قرار داشته و با توجه به حفظ توپوگرافی خاص آن، از طراحی ویژه ای برخوردار است.

حلوایی زاده طراحی مسیرهای ویژه دوچرخه سواری و پیاده روی با شیب تند را یکی از ویژگی های این بوستان دانست و ابراز کرد: طراحی دریاچه مصنوعی در این بوستان با توجه به توپوگرافی خاص آن جذابیت خاصی به بوستان داده است.

وی طراحی سکوهای نشیمن در طول مسیر و ساخت سرویس های بهداشتی و نمازخانه را از دیگر امکانات رفاهی بوستان کوثر عنوان کرد و گفت: این بوستان بااعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی دریاچه مصنوعی در بوستان کوثر

طراحی دریاچه مصنوعی در بوستان کوثر