مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-16سياسي

توزیع 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان اهری


فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع 1500 بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا ویروس در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع 1500 بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا ویروس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفت وگو با ایسنا، گفت: به همت سپاه ناحیه اهر و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای کمک رسانی به نیازمندان و ادامه رزمایش مواسات و کمک مومنانه، 1500 بسته معیشتی بین افراد نیازمندی که قبلا از طریق پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی شناسایی شده بودن این بسته ها به صورت محله محور بین افراد ذیصلاح توزیع شد.

وی افزود: از بدو شیوع بیماری منحوس کرونا در شهرستان اهر تاکنون سپاه و بسیج همیشه در کنار همشهریان با انجام برنامه های مختلف خدمات و کمک های زیادی انجام داده و این گونه کمک ها و خدمات تا ریشه کنی کامل بیماری منحوس کرونا هم چنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به روز تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرکه نیز گفت: باید سعی کنیم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بقاع متبرک به قطب های فرهنگی تبدیل شود و در این خصوص باید همگان تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان اهری

توزیع 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان اهری