موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-16ورزشي

طبلی که صدایش رسوایی به بار آورد/ هروی مقصر اصلی ناکامی مهدیزاده


بالاخره تمام طبل های توخالی که سید حسن طباطبایی، جواد سلیمی و شهرام هروی برای حضور در المپیک به صدا درآوردند در پاریس پاره شد و صدای رسوایی آن برای همگان پخش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، از دست دادن سهمیه سوم آقایان در المپیک، شاهکاری بود که فقط شهرام هروی و رفقا می توانستند رقم بزنند.

متاسفانه امیر مهدیزاده تنها نماینده تیم کومیته آقایان کشورمان در رقابت های پاریس با شکست برابر حریفی از اردن نتوانست جواز حضور در رقابت های المپیک را کسب کند.

مهدیزاده که از قهرمانان پرافتخار و به نام کاراته ایران است پس از کسب مدال نقره در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی که به زعم خود او در حقش اجحاف و ناداوری شد نتوانست به مانند سال های طلایی خود در مسابقات آتی صاحب عنوانی خاص شود.

این بازیکن پس از تغییر وزن از 60- کیلوگرم به 67- کیلوگرم تنها در یک رویداد صاحب مدال طلا شد و در باقی رقابت ها با شکست برابر رقبای گمنام از دور رقابت ها کنار رفت.

مطمئناً امیر مهدیزاده که تنها حضور و مدال المپیک را در کارنامه درخشانش کم دارد، تمام تلاش خود را در این رقابت ها به کار گرفت اما به زعم بسیاری از کارشناسان عدم راهیابی مهدیزاده به المپیک با توجه به نتایج مسابقات او در رقابت های اخیر کاملا قابل پیش بینی بود و عدم راهیابی به المپیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبلی که صدایش رسوایی به بار آورد/ هروی مقصر اصلی ناکامی مهدیزاده

طبلی که صدایش رسوایی به بار آورد/ هروی مقصر اصلی ناکامی مهدیزاده