مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-16اقتصادي

تاکسی های اینترنتی در سال جدید با قیمت ها چه کرده اند؟


اگر شما هم به تردد با تاکسی های اینترنتی عادت کرده اید، حتما در چند هفته ی اخیر، خصوصا از نیمه ی اردیبهشت ماه، با افزایش قیمت سفرها مواجه شده اید و شاید حتی به خاطر گرانی به گزینه های دیگری برای رفت وآمد فکر کرده اید.

به صرفه بودن قیمت ها و در دسترس بودن مهم ترین ویژگی های تاکسی های اینترنتی برای مسافران است و این شرکت ها برای رضایت کاربران شان تلاش می کنند این دو ارزش اصلی محصول خود را حفظ کنند.

حالا سوال اینجاست که افزایش قیمتی که این روزها با آن مواجه ایم عامدانه، غیرمنطقی و ناعادلانه است؟ در شرایطی که گرانی و افزایش قیمت در زندگی روزمره ی همه ی ما تاثیر محسوسی به جا گذاشته و سبد خانوارها را کوچک و کوچک تر کرده است، آیا افزایش قیمت سفر با تاکسی اینترنتی نشانه ی منفعت طلبی این شرکت ها و سوء استفاده از تثبیت جایگاه شان در زندگی روزمره ی شهروندان است؟ برای پاسخ به این سوالات اول باید از شیوه ی قیمت گذاری در تاکسی های اینترنتی و علت افزایش قیمت ها مطلع شویم و بعد ببینیم جزو کدام دسته از کاربرانی هستیم که از خدمات این شرکت ها استفاده می کنیم، مسافران یا رانندگان.

در حالیکه کاربران بسیاری در توییتر با انتشار اسکرین شات هایی از قیمت های سفر خود به بالا بودن نرخ کرایه ها اشاره می کنند، در اینستاگرام بسیاری از رانندگان از پایین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی های اینترنتی در سال جدید با قیمت ها چه کرده اند؟

تاکسی های اینترنتی در سال جدید با قیمت ها چه کرده اند؟