مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-16سياسي

127 صندوق اخذ رأی در قاین مستقر می شود


فرماندار قاینات با بیان اینکه در دوره قبلی انتخابات برای قاینات 114 شعبه أخذ رأی داشته ایم که این دوره به 127 شعبه افزایش یافته، گفت: خوشبختانه تاکنون در قاینات در زمینه انتخابات مشکل خاصی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال برای رفاه حال مردم و جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی تعداد صندوق های أخذ رای در شهرستان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در دوره قبلی انتخابات برای قاینات 114 شعبه أخذ رأی داشته ایم که این دوره به 127 شعبه افزایش یافته، بیان داشت: خوشبختانه تاکنون در قاینات در زمینه انتخابات مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار قاین در زمینه انتخابات شورای شهر نیز تبیین کرد: در شهر قاین 24 نامزد و در شهرهای اسفدن، آرین شهر، نیمبلوک و خضری نیز بین 11 تا 13 نامزد با یکدیگر رقابت می کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون تخلف انتخاباتی در شهرستان شاهد نبوده ایم و همه نامزدها در چهارچوب قانون با یکدیگر رقابت می کنند و امیدواریم با مشارکت حداکثری  مردم برگ زرین دیگری در تاریخ کشور عزیزمان رقم بخورد.

انتهای پیام/67015/ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

127 صندوق اخذ رأی در قاین مستقر می شود

127 صندوق اخذ رأی در قاین مستقر می شود