مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-16سياسي

متکی: مردم برای علاج درد مزمن خود دنبال روی کارآمدن دولت رییسی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، منوچهر متکی در همایش اقوام انتخابات 1400 در مسجد اهل سنت طلابی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: بعد از دوره ریاست جمهوری رهبر معظم انقلاب، حساسیت کارگزاران و مسوولانی که در این انتصاب قرار گرفتند نسبت به عدالت، پاکدستی و سلامت حکمرانی کاهش یافته و خط قرمز آنها پسر مسوول، برادر مسوول و یا دخترشان بوده و احساس می شود دچار انحراف شدند.

همفکران دولت فعلی و اصلاح طلبان، دولت روحانی را ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب دانسته است وی با اشاره به انتخابات سال 1392 تصریح کرد: در سال 1392 به علت عدم همراهی نیروهای انقلابی جبهه رقیب موفق شد و این دولت هشت سال حکومت کرد.

وزیر امور خارجه اسبق ادامه داد: نیز در چند روز گذشته در کرمان اعلام کرد از سال 1392 تا سال 1399 تعداد 14 شاخص اقتصادی نه تنها در این مدت رشد نکرده بلکه در مواردی نیز افت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: دولت در هشت سال گذشته در اقتصاد ناموفق بوده و نه چرخ اقتصاد مردم و نه چرخ سانتریفوژ را نتوانست بچرخاند و امروز مردم مدیریت دولت را در سیاست داخلی و خارجی ناموفق دیده به طوری که این مدیریت قابل دفاع نیست.

مردم از اختلاس و فسادهای انجام شده در این دولت ناراحت و زخم خورده هستند متکی با اشاره به انتخابات پیش رو در روزهای آینده گفت: در چنین فضایی به میدان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: مردم برای علاج درد مزمن خود دنبال روی کارآمدن دولت رییسی هستند

متکی: مردم برای علاج درد مزمن خود دنبال روی کارآمدن دولت رییسی هستند