مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-16ورزشي

دعوت چهره های سرشناس ورزش از مردم برای انتخاب رییس جمهور «اصلح»


چهره های سرشناس ورزش با تاکید بر این که حق هر ایرانی است که برای آینده اش بهترین تصمیم را بگیرد از مردم خواستند با «تحقیق» در مورد نامزدها بهترین و «اصلح»ترین فرد را انتخاب کنند.

- ، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 28 خرداد برگزار خواهد شد تا از بین نامزدها با رای مردم رییس جمهور چهار سال آینده انتخاب شود.

در این میان جامعه ورزش که در همه رویدادها و اتفاقات همراه با سایر اقشار نقش تاثیرگذاری در رقم خوردن سرنوشت کشور داشته است، روز جمعه حضور پررنگی پای صندوق های رای خواهد داشت.

تعداد زیادی از چهره های ورزشی طی روزهای گذشته با صدور پیام و یا انتشار ویدئو از مردم خواسته اند که با تحقیق و بررسی سوابق نامزدهای ریاست جمهوری بهترین آنها را انتخاب کنند و روز جمعه با حضور پای صندوق های رای، سرنوشت آینده خود را رقم بزنند.

صالحی امیری - رییس کمیته ملی المپیک: سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار مهر به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و در مورد موفقیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار حیثیتی ایران برابر عراق و پیروزی شیرینی که در آن به دست آمد قطعاً در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ذهنیت اجتماعی تاثیر مثبتی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت چهره های سرشناس ورزش از مردم برای انتخاب رییس جمهور «اصلح»

دعوت چهره های سرشناس ورزش از مردم برای انتخاب رییس جمهور «اصلح»