مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-16سياسي

آنچه باید در آستانه انتخابات شورای شهر بدانیم


گوشه و کنار شهر پر شده از بنرهای رنگارنگ و عکس های بزرگ و کوچک داوطلبانی که امسال در فضایی متفاوت به خاطر همه گیری کرونا، تلاش می کنند با تبلیغات در سطح شهر و فضای مجازی راهی برای رسیدن به صحن شورای ششم پیدا کنند.

- ایسنا/اصفهان گوشه و کنار شهر پر شده از بنرهای رنگارنگ و عکس های بزرگ و کوچک داوطلبانی که امسال در فضایی متفاوت به خاطر همه گیری کرونا، تلاش می کنند با تبلیغات در سطح شهر و فضای مجازی راهی برای رسیدن به صحن شورای ششم پیدا کنند.

اگرچه در حضور پررنگ بنرهای تبلیغاتی ائتلاف های اصلی سیاسی برای راه یابی به شورای شهر اصفهان، پوسترها و بنرهای چهره های مستقل چندان به چشم نمی خورد، اما لیست بلند بالایی از 450 نفر داوطلبی که در سنین مختلف و با تخصص و سوابق متنوع در صحنه رقابت این دوره شورای شهر اصفهان حاضر شده اند، گویای قرار گرفتن شورا در مرکز توجه بخش قابل توجهی از جامعه است.

هم زمانی انتخابات ریاست جمهوری با شورای شهر همیشه این دغدغه جدی را مطرح کرده که انتخابات شوراها زیر سایه ریاست جمهوری می رود، اما تجربه پنج دوره گذشته از انتخابات شورای شهر نشان می دهد شوراها همچنان مورد توجه شهروندان هستند و بعد از گذشت 22 سال حالا دیگر شهروندان هر شهر می دانند اعضای شورای شهر قرار است چهار سال نماینده آن ها در تصمیم گیری های مهم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باید در آستانه انتخابات شورای شهر بدانیم

آنچه باید در آستانه انتخابات شورای شهر بدانیم