مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-16اقتصادي

کشف انبار احتکار مواد غذایی در شیراز


معاون بازرسی سازمان صمت فارس از کشف انبار احتکار مواد غذایی در شیراز خبر داد و کفت: ارزش ریالی پرونده تخلف این انبار نزدیک به 5 میلیارد ریال است.

- مهدی حسنی چهارشنبه 26 خرداد به خبرنگاران گفت: بر اساس گزارش های دریافتی مبنی بر احتکار مواد غذایی در انباری در شهرک شهید دستغیب شیراز، بازرسان این سازمان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در محل حضور یافته و مقادیر زیادی برنج، شکر و روغن را کشف و ضبط نمودند.

حسنی ادامه داد: بازرسان با بررسی های انجام شده متوجه شدند کدپستی این انبار در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و هیچ اعلام موجودی توسط صاحب انبار انجام نشده ضمن اینکه صاحب انبار پروانه کسبی نیز از هیچ اتحادیه ای ندارد.

حسنی خاطرنشان کرد: کالاهای موجود در انبار که شامل 35 تن برنج، 2 تن شکر و حدود 200 کارتن روغن نباتی در سایزهای مختلف است، تا زمان تعیین تکلف نهایی و برای توزیع بین مصرف کنندگان، در اختیار رییس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز قرار گرفت.

او اضافه کرد: پرونده تخلف احتکار این انبار به ارزش بیش از 4 میلیارد و 900 میلیون ریال برای طی مراحل قانونی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

معاون بازرسی سازمان صمت استان فارس از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق تلفن 124 (ستاد خبری سازمان صمت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار مواد غذایی در شیراز

کشف انبار احتکار مواد غذایی در شیراز