مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-16سياسي

داوطلبان اسدآبادی این دوره کمترین تخلفات انتخاباتی را داشته اند


کاندیداهای شوراهای شهر اسدآباد با رعایت قوانین تبلیغات کردند به طوریکه در این دوره از انتخابات کمترین تخلفات و عدول از قانون در تبلیغات را نسبت به هر دوره داشته ایم.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: کاندیداهای شوراهای شهر اسدآباد با رعایت قوانین تبلیغات کردند به طوریکه در این دوره از انتخابات کمترین تخلفات و عدول از قانون در تبلیغات را نسبت به هر دوره داشته ایم.

سعید کتابی چهارشنبه 26 خردادماه در ستاد مدیریت پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا برای انتخابات این شهرستان 117 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار اختصاص داده است که 61 شعبه ثابت و 51 شعبه به صورت سیار خواهد بود.

وی اضافه کرد: از 117 شعبه انتخابی شهرستان 46 شعبه شامل 44 شعبه ثابت و دو شعبه سیار به شهر اسدآباد، 46 شعبه شامل 23 شعبه ثابت و 23 شعبه سیار به بخش مرکزی، چهار شعبه ثابت به شهر آجین، چهار شعبه به شهر پالیز و 17 شعبه شامل چهار شعبه ثابت و 13 شعبه سیار به بخش پیرسلمان اختصاص خواهد داشت.

کتابی در ادامه با بیان اینکه 86 هزار و 225 نفر از جمعیت شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 1900 نفر رأی اولی اند، افزود: 3000 نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی با ستاد برگزاری انتخابات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان اسدآبادی این دوره کمترین تخلفات انتخاباتی را داشته اند

داوطلبان اسدآبادی این دوره کمترین تخلفات انتخاباتی را داشته اند