مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-16سياسي

روحانی :اگر گله ای داریم، راه آن قهر با صندوق نیست


اگر نقد و مشکلی داریم راه حل آن به هر حال صندوق رای است.

همه ما باید جمهوریت نظام را پاس بداریم و اگر گله ای هم داریم راه آن قهر با صندوق نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت با تبریک میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: امروز ما مهمترین مسئله ای که پیش رو داریم در روز جمعه 28 خرداد یعنی روز انتخابات است و همیشه روز انتخابات برای ما مهم و سرنوشت ساز بوده است.

وی ادامه داد: در این انتخابات همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ممکن است در بررسی احراز صلاحیت ها ظلمی صورت گرفته باشد و در جریان تبلیغات انتخاباتی حتما ظلم های فراوانی رخ داده است و همه ما باید خودمان را موظف به رفع و جبران این ظلم ها بدانیم و این کار شدنی است.

روحانی با اشاره به اینکه مردم ایران در طول این هشت سال بار مسئولیت سنگینی بر دوش داشتند، یادآور شد: مردم در مراحل مختلف کار خود را به خوبی انجام دادند و بر ما لازم است که کار و موفقیت مردم را به خوبی تشریح کنیم.

ابتدا باید تبیین کنیم که در آغاز این هشت سال اگر با رهبری مقام معظم رهبری و ارشادات ایشان و حضور و حمایت مردم و تدبیر دولت نبود برجام تحقق پیدا نمی کرد و همان وضع گذشته با همان سیر ادامه پیدا می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی :اگر گله ای داریم، راه آن قهر با صندوق نیست

روحانی :اگر گله ای داریم، راه آن قهر با صندوق نیست