مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-16سياسي

اعلام حمایت مجمع زنان اصلاح طلب از همتی


مجمع زنان اصلاح طلب با انتشار بیانیه ای از عبدالناصر همتی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: انتخابات آیینه تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خویش و یکی از ابزارهای صیانت از دو اصل خدشه ناپذیر جمهوریت و اسلامیت نظامِ برآمده از خواست ملت ایران است.

آنچه واضح است این که انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در شرایط ویژه ای برگزار می شود و این نوبت، اهمیت و اثر انتخابات در ترازی دیگر و شرایطی دیگرگون است.

فضای انتخابات در این دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران از جهات گوناگون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی واجد ویژگی های منحصربه فرد و حساسی است که بدون تردید این انتخابات به دلایل متعدد از دیگر نمونه های مشابه طی چهار دهه عمر جمهوری اسلامی، مهم تر و قابل تامل تر است.

با توجه به شرایط بین المللی، منطقه ای و داخلی ضرورتی برای روی کار آمدن دولتی کارآمد، عقلانی و معتدل جهت مدیریت کشور با رویکرد به حکمرانی اقتصادی، تعامل با دنیا و در نهایت بهبود وضع اقتصادی و معیشتی مردم ایران به وجود آمده است.

به رغم همه ی ناخرسندی های ملت صبور ایران از نارواداری های انحصارطلبان و اصحاب استصواب و حق انتخابات آزاد سلب شده از آنان که منجر به نوعی بی انگیزگی، تردید و سردرگمی در شرکت کردن یا نکردن در انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت مجمع زنان اصلاح طلب از همتی

اعلام حمایت مجمع زنان اصلاح طلب از همتی