مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-16سياسي

حضور در عرصه انتخابات وظیفه شرعی همه اقشار و مذاهب است


عالم اهل سنت طبس مسینا با اشاره به مجاهدت هایی که از ابتدای انقلاب برای حفظ نظام اسلامی صورت گرفته، گفت: وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی و همه اقشار و مذاهب این است که در عرصه انتخابات شرکت کنند.

- مولوی محمد حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: دشمنان سعی می کنند که انتخابات ایران را کمرنگ جلوه دهند لذا باید همه ملت ایران با بصیرت و آگاهی تلاش کنند که توطئه ها و نقشه های دشمنان اسلام را خنثی کنند.

وی با اشاره به مجاهدت هایی که از ابتدای انقلاب برای حفظ نظام اسلامی صورت گرفته، تصریح کرد: وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی و همه اقشار و مذاهب این است که در عرصه انتخابات شرکت کنند.

عالم اهل سنت طبس مسینا مطرح کرد: در مسئله انتخابات موضوع تثبیت و اثبات نظام را داریم و برای مأیوس کردن دشمنان بایستی مشارکت حداکثری داشته باشیم و فردی اصلح و عدالتخواه را برگزینیم.

حسینی با بیان اینکه ملت ایران همیشه ثابت کرده اند که هرگز تحت تأثیر القاهای دشمن قرار نمی گیرند، افزود: داشتن تقوا، عدالت، صداقت و دغدغه خدمت به ملت از مسائلی که مردم در زمان انتخاب باید به آن توجه کنند.

وی با تأکید براینکه شخصی باایمان که پیرو دستورات دین و قرآن باشد و اعتقاد قلبی به نظام و قانون اساسی داشته باشد شایسته کرسی ریاست جمهوری است، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در عرصه انتخابات وظیفه شرعی همه اقشار و مذاهب است

حضور در عرصه انتخابات وظیفه شرعی همه اقشار و مذاهب است