مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-16اقتصادي

راه اندازی نخستین مرکز توسعه بازار و فروش تولیدات کسب وکار خانگی و محلی در پایتخت


مدیر عامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: نخستین مرکز تخصصی تسهیل و توسعه کسب و کار با رویکرد توسعه بازار و فروش با عنوان فروشگاه دست آفرین در منطقه 7 تهران ، - مدیر عامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: نخستین مرکز تخصصی تسهیل و توسعه کسب و کار با رویکرد توسعه بازار و فروش با عنوان فروشگاه "دست آفرین" در منطقه 7 تهران ، راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مالک حسینی با اشاره به الزامات اسناد بالادستی و حمایت از مشاغل خانگی گفت: به منظور حمایت از پایداری کسب وکارها و تسهیل و توسعه بازار فروش کسب وکارهای خرد و کوچک و خانگی، مراکزی را با عنوان فروشگاه های دست آفرین طی سنوات قبل راه اندازی کرده ایم.

حسینی افزود: پس از تحلیل و بررسی عملکرد این مراکز و نوع تقاضای صاحبان کسب و کارها، برای اولین بار مدلی نوین با عنوان مراکز تسهیل و توسعه بازار و فروش محصولات و خدمات فروشگاه دست آفرین به عنوان یک الگو و راهکار خلاقانه برای کمک به توسعه بازار، برندسازی، بازاریابی و فروش تولیدات صاحبان کسب وکار خانگی و محلی طراحی شده است.

وی، بقاء و ادامه حیات یک کسب وکار را همواره در گروی بازاریابی مناسب و فروش هر چه بیشتر و استقبال گسترده تر مشتریان دانست و افزود : این امر نقش حیاتی و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین مرکز توسعه بازار و فروش تولیدات کسب وکار خانگی و محلی در پایتخت

راه اندازی نخستین مرکز توسعه بازار و فروش تولیدات کسب وکار خانگی و محلی در پایتخت