مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-16اقتصادي

کاهش زمان تخلیه و ترخیص کالاهای اساسی از گمرک بوشهر


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از کاهش زمان تخلیه کشتی های حامل کالاهای اساسی و ترخیص آن از گمرک بوشهر با مجوزی که این ستاد جهت ترخیص کالاهای اساسی از ستاد تنظیم بازار کشور دریافت کرده، - ایسنا/بوشهر ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از کاهش زمان تخلیه کشتی های حامل کالاهای اساسی و ترخیص آن از گمرک بوشهر با مجوزی که این ستاد جهت ترخیص کالاهای اساسی از ستاد تنظیم بازار کشور دریافت کرده، خبر داد.

بهروز قره بیگی با اشاره کاهش زمان تخلیه و ترخیص کالاهای اساسی از گمرک بوشهر افزود: بر اساس مجوزی که این ستاد با همکار مسئولین ارشد استانی از ستاد تنظیم بازار کشور برای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان دریافت کرده از این پس به جای تعهد ذیحسابی مرکز، تعهد ذی حسابی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر جهت تضمین حقوق و عوارض گمرکی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در گذشته به دلیل لزوم اخذ مجوز از مرکز و سایر تشریفات مرتبط، منجر به معطلی در روند تشریفات گمرکی می گردید که با صدور مجوز اخیر بلافاصله کالا از کشتی به صورت حمل یکسره و با خدمات شبانه روزی گمرک به انبارهای مورد نظر منتقل می شود.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر اضافه کرد: اقدام صورت گرفته ضمن تسریع در تخلیه کشتی های حامل کالای اساسی به بندر بوشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان تخلیه و ترخیص کالاهای اساسی از گمرک بوشهر

کاهش زمان تخلیه و ترخیص کالاهای اساسی از گمرک بوشهر