مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-16اقتصادي

اضافه شدن 200 لیتر بر ثانیه آب به شبکه آب شهر کرمان در تیرماه


استاندار با اشاره به استحصال 200 لیتر آب در ثانیه از 7 حلقه چاه طرح اضطراری تامین آب کرمان افزود: در اجرای این طرح هیچگونه تعللی قابل توجیه نیست و باید سه شیفت کار کنید تا هر چه زودتر آب این پروژه به شبکه آب کرمان متصل شود.

- ایسنا/کرمان استاندار با اشاره به استحصال 200 لیتر آب در ثانیه از 7 حلقه چاه طرح اضطراری تامین آب کرمان افزود: در اجرای این طرح هیچگونه تعللی قابل توجیه نیست و باید سه شیفت کار کنید تا هر چه زودتر آب این پروژه به شبکه آب کرمان متصل شود.

علی زینی وند امروز 26 خردادماه در حاشیه بازدید از پروژه اضطراری تامین آب شرب شهر کرمان گفت: باید با کار شبانه روزی قبل از پایان تیرماه آب این هفت حلقه چاه به شبکه آب شهر کرمان تزریق شود.

وی میزان آبی که از این چند چاه استحصال می شود را 200 لیتر بر ثانیه اعلام کرد و افزود: در اجرای این طرح هیچگونه تعللی قابل توجیه نیست و باید سه شیفت کار کنید تا هر چه زودتر آب این پروژه اضطراری به شبکه آب کرمان متصل شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه اکنون مردم در مضیقه هستند، تصریح کرد: مدیران معطل کمیسیون و مسائل مالی نباشند و این کار را باید به سرعت اجرا کنید.

وی بر لزوم آبرسانی به موقع و منظم به مناطقی که دچار مشکل قطعی آب هستند به صورت سیار تاکید کرد و افزود: اکنون 12 دستگاه تانکر آبرسانی داریم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 200 لیتر بر ثانیه آب به شبکه آب شهر کرمان در تیرماه

اضافه شدن 200 لیتر بر ثانیه آب به شبکه آب شهر کرمان در تیرماه