مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-16اقتصادي

انجام بیش از 16 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای امسال افزون بر 16 هزار بازرسی از واحدهای صنفی این استان انجام و یک هزار و 718 مورد تخلف کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل پیش از ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: حدود هشت هزار تن کالای اساسی شامل برنج، روغن، گوشت قرمز منجمد، شکر و قند در سال جاری به استان اختصاص داده شده و بیش از سه هزار تن کالا در حال توزیع است.

وی افزود: به منظور رصد و پایش کالا و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، طرح های نظارتی ویژه کالاهای اساسی و همچنین لوازم یدکی و میوه و تره بار با برگزاری گشت های مشترک بازرسی با حضور دستگاه های زیربط در استان اجرا شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: از ابتدای امسال افزون بر 16 هزار بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده و یک هزار و 718 مورد تخلف به ارزش ریالی بالغ بر 300 میلیارد ریال کشف و تشکیل پرونده شده است.

تشنه دل اضافه کرد: به جهت هماهنگی ها و اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی استان بازار کالاهای اساسی به خصوص مرغ و تخم مرغ و روغن در استان رضایت بخش است و کالاهای اساسی روزانه در سطح عرضه در حال توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 16 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان

انجام بیش از 16 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان