مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-16سياسي

حضور خادم یاران رضوی در گذر چهارباغ فرهنگ علوی را ترویج می کند


حضور خادم یاران آستان علی بن موسی الرضا(ع) در گذر فرهنگی چهارباغ و ارائه خدمات به مردم می تواند زمینه ترویج فرهنگ علوی و رضوی بین مردم را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی، با حضور در گذر چهارباغ و بازدید از هشت غرفه خدمت رضوی با اشاره به اینکه گذر چهارباغ محل تفریحات مردم و گروه های مختلف اجتماعی با دیدگاه ها و باورهای فرهنگی اجتماعی مختلف است، تصریح کرد: حضور خادم یاران آستان علی بن موسی الرضا(ع) که ملجأ و پناه و مقتدای ما ایرانیان است، در گذر فرهنگی چهارباغ و ارائه خدمات به مردم می تواند زمینه ترویج فرهنگ علوی و رضوی بین مردم را فراهم کند.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه ترویج سبک رضوی یکی از ضروریات جامعه است و می تواند در اعتلای فرهنگی ما مؤثر و مفید باشد، اظهار داشت: حضور مردم در چنین فضایی که ایجاد شده می تواند حال و هوای امام رضایی را در شهر پراکنده سازد.

وی با قدردانی از حضور فعال و چشمگیر خادم یاران رضوی در گذر چهارباغ اصفهان در مدت دهه کرامت بیان داشت: در شرایط سخت کرونایی که مردم به دلیل فرهنگ اصیل ایرانی اجتماعی خود به اینگونه اجتماعات معنوی نیاز دارند، این برنامه ها می تواند موجب اشاعه فرهنگ و سبک و سیره زندگی رضوی در بین مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خادم یاران رضوی در گذر چهارباغ فرهنگ علوی را ترویج می کند

حضور خادم یاران رضوی در گذر چهارباغ فرهنگ علوی را ترویج می کند