مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-16سياسي

تبلیغات پس از ساعت 24 امشب ممنوع و جرم انتخاباتی است


رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ساعت 24 امشب به اتمام می رسد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است و جرم انتخاباتی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، شکراله حسن بیگی رییس ستاد انتخابات استان تهران در مورد زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات اظهار داشت: زمان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی تا 7 صبح روز پنجشنبه 27 خرداد ادامه دارد.

وی ادامه داد: زمان تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 خرداد یعنی امشب می باشد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس ماده 61 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید شده مدت فعالیت تبلیغات انتخاباتی برای کلیه نامزدهای انتخاباتی یکسان است و 8 روز قبل از روز اخذ رای آغاز می شود و تا 24 ساعت قبل از روز اخذ رای ادامه دارد.

حسن بیگی تاکید کرد: زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ساعت 24 امشب به اتمام می رسد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است و جرم انتخاباتی محسوب می شود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات پس از ساعت 24 امشب ممنوع و جرم انتخاباتی است

تبلیغات پس از ساعت 24 امشب ممنوع و جرم انتخاباتی است