مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-16سياسي

اجرای طرح ممیزی املاک درشهرداری دهدشت کلید خورد


در راستای ایجاد منابع درآمد پایدار اجرای طرح ممیزی املاک از امروز در شهرداری آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، با هدف شناسایی و ایجاد منابع درآمد پایدار اجرای طرح ممیزی املاک از امروز در شهرداری دهدشت کلید خورد.

حسان تابش نژاد در حاشیه اجرای این برنامه اظهار داشت: مدیریت شهری برای برنامه ریزی و تصمیم گیری در حوزه مسایل شهری نیازمند اطلاعات دقیق و به هنگام از شهر است.

شهردار دهدشت گفت: در حال حاضر تهیه و گردآوری این اطلاعات با توجه به گسترش و پیشرفت استفاده از تکنولوژی اطلاعات (IT) و GIS در حداقل زمان و به صورت مطلوب صورت می گیرد.

وی افزود: شهرداری ها به عنوان متولیان اصلی شهر در زمینه نوسازی و بهسازی به استناد قانون نوسازی و عمران شعری مصوب 1347 می توانند نقش کلیدی در ایجاد بانک اطلاعات شهر داشته باشند.

شهردار دهدشت با اشاره به اینکه یکی از مهمترین بانک های اطلاعاتی، بانک اطلاعات املاک است، گفت: برای دست یافتن به این مهم بایستی بازدید میدانی صورت گیرد و اطلاعات مربوط به املاک در فرم های خاصی که برای این منظور تهیه شده اند ثبت شوند.

وی نکته مهم در این زمینه را دستورالعمل های ثبت و گردآوری اطلاعات دانست و گفت: باید این اطلاعات به نحوی تعریف شوند تا همه ممیزین بازدید درک واحدی از آن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ممیزی املاک درشهرداری دهدشت کلید خورد

اجرای طرح ممیزی املاک درشهرداری دهدشت کلید خورد