مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-16سياسي

لغو ممنوعیت تردد شبانه در 27 و 28 خردادماه


رییس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: شب جمعه و شب شنبه یعنی 27 و 28 خرداد منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی شوند.

- رییس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: شب جمعه و شب شنبه یعنی 27 و 28 خرداد منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکرالله حسن بیگی در مورد تمهیدات لازم جهت تردد در روز منتهی به انتخابات اظهار داشت: نامه معاون امنیتی، انتظامی و رییس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر درخواست لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب منتهی به انتخابات و همچنین شب انتخابات ارسال شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط انتخابات شب جمعه و شب شنبه به این سبب که عوامل اجرایی جهت تحویل صندوق ها باید اقدام کنند موضوع ممنوعیت منع تردد شبانه در پنجشنبه و جمعه مطرح شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند، تاکید کرد: بر این اساس شب جمعه و شب شنبه یعنی 27 و 28 خرداد منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی شوند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو ممنوعیت تردد شبانه در 27 و 28 خردادماه

لغو ممنوعیت تردد شبانه در 27 و 28 خردادماه