مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-16اجتماعي

تداوم آتش سوزی ها محیط زیست فارس را تهدید می کند/ثبت 117 مورد حریق طی سه ماه


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت آتش سوزی های امسال در این استان تاکید کرد که اگر تصمیم درستی برای حفاظت از منابع طبیعی و طبیعت فارس گرفته نشود، - ایسنا/فارس مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت آتش سوزی های امسال در این استان تاکید کرد که اگر تصمیم درستی برای حفاظت از منابع طبیعی و طبیعت فارس گرفته نشود، طی چند سال آینده چیزی از محیط زیست فارس باقی نخواهد ماند.

عبدالحسن صمدنژاد چهارشنبه 26 خرداد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه فارس اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون 117 مورد حریق در استان ثبت شده که طبق نقشه های دقیق هوایی 10 هزار هکتار از اراضی تحت پوشش منابع طبیعی فارس در آتش سوخته است.

او اضافه کرد: این اداره کل در بخش هایی چون؛ تجهیزات، نیروی انسانی ماشین آلات و اعتبارات مورد نیاز تامین آب و غذای نیروهای امدادی نیازمند همراهی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ادامه داد: این استان در حوزه آتش سوزی منابع طبیعی به 274 بلوک بحرانی تقسیم بندی شده که در هر یک از این مناطق حداقل به یک نیروی انسانی و موتورسیکلت نیاز است که بصورت مستمر گشت زنی کند در صورتی که اکنون کمترین امکانات در اختیار منابع طبیعی فارس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آتش سوزی ها محیط زیست فارس را تهدید می کند/ثبت 117 مورد حریق طی سه ماه

تداوم آتش سوزی ها محیط زیست فارس را تهدید می کند/ثبت 117 مورد حریق طی سه ماه