مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-16اقتصادي

لزوم توجه به ایمنی کارگران در معادن استان سمنان


مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سمنان گفت: توجه به ایمنی کارگران در معادن این استان بسیار مهم و اساسی است و باید موردتوجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجتبی بوربور صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: کار در معادن زغال سنگ یکی از سخت ترین فعالیت های معدنی در کشور محسوب شده و بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه توجه به ایمنی کارگران در معادن بسیار مهم و اساسی است، اضافه کرد: تمام دستگاه های اجرایی مرتبط آمادگی کمک و همکاری برای رفع مشکلات شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی را خواهند داشت.

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سمنان ادامه داد: دریافت گواهی صلاحیت پیمانکاران معادن در این استان امری مهم و ضروری است که باید به طور جدی پیگیری شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به مقررات، باید پیمانکاران بخش خصوصی و بخش دولتی دارای هویت و مجوز باشند.

ز ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان بزرگ ترین تشکیلاتی است که بر اساس ارزیابی و مستندات برای پیمانکاران مجوز صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به ایمنی کارگران در معادن استان سمنان

لزوم توجه به ایمنی کارگران در معادن استان سمنان