مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-16اجتماعي

ساخت و ساز در حریم مترو مشروط شد


معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت کاهش ریسک و خطر پذیری شبکه مترو و رعایت الزامات و ضوابط حریم مترو تاکید کرد.

- اسماعیل سلیمی درگفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه عدم رعایت حریم مترو در شهر تهران باعث کاهش ایمنی و ایجاد خطر برای شهروندان شده است، گفت: لازم است الزامات جلوگیری از ساخت و ساز در حریم اماکن مترو مورد توجه جدی قرار بگیرد.

سلیمی با اشاره به نشستی که چندی پیش با حضور مدیرانی از مترو و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در همین خصوص برگزار شد، افزود: در این جلسه مقرر شد تا پس از این اطلاعات احداث مگاپروژه ها در حریم خطوط مترو به اطلاع سازمان مدیریت بحران شهر تهران رسیده و برای صدور مجوز تمام پروژه های شهری که در حریم 50 متری خطوط مترو هستند از شرکت مترو استعلام انجام شود.

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران افزود: در حال حاضر به منظور ایجاد هماهنگی های بیشتر بین بخشی و دریافت استعلام های حریم خطوط مترو از طریق سامانه صدور پروانه معاونت شهرسازی، خطوطی از مترو که دارای نقشه ساخت هستند ملاک عمل قرار می گیرد و خطوطی که فعلا فاقد نقشه ساخت هستند، نقشه های موجود ارائه شده توسط شرکت مترو ملاک عمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز در حریم مترو مشروط شد

ساخت و ساز در حریم مترو مشروط شد