مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-16سياسي

احزاب استان مرکزی از چه نامزدهایی حمایت می کنند؟


همواره نام احزاب و جریان های سیاسی در برهه انتخابات بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد و در واقع این گروه ها در چنین بزنگاه هایی بیش از زمان های دیگر فعال می شوند و تاثیرگذاری آنها در این مقاطع نشان می دهد که آنها فی الذات می توانند در سوق دادن تفکرات و .

- ایسنا/مرکزی همواره نام احزاب و جریان های سیاسی در برهه انتخابات بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد و در واقع این گروه ها در چنین بزنگاه هایی بیش از زمان های دیگر فعال می شوند و تاثیرگذاری آنها در این مقاطع نشان می دهد که آنها فی الذات می توانند در سوق دادن تفکرات و عقاید جامعه به سمت خاصی اثربخش باشند و بر این اساس فعالیت های آنها نباید مقطعی و محدود به انتخابات باشد.

در دوره های مختلف برگزاری انتخابات، یکی از اقدامات احزاب و جریان های سیاسی معرفی کاندیدای مورد حمایت شان یا ارائه لیست های انتخاباتی مورد حمایت شان است.

در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در اغلب شهرهای کشور شاهد پیروزی لیست های انتخاباتی بودیم که از سوی احزاب به مردم معرفی شده بودند و این تجربه در اراک نیز مشاهده شد و از لیست 11 نفره امید برای شورای شهر اراک 8 نفر راهی ساختمان خاکستری رنگ شورای شهر شدند.

در انتخابات ششمین دوره شورای شهر نیز شاهد دست به دست شدن لیست هایی هستیم که احزاب و گروه های سیاسی مختلف ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب استان مرکزی از چه نامزدهایی حمایت می کنند؟

احزاب استان مرکزی از چه نامزدهایی حمایت می کنند؟