مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-16دانش

پژوهش و آموزش حکمت و فلسفه در حوزه سلامت گسترش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز ملی تحققیقات راهبردی آموزش پزشکی، در راستای توسعه همگرایی بین علوم و به منظور ارتقای سطح تعاملات و همکاری های فعال و مؤثر علمی، - تفاهم نامه همکاری علمی مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی و مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران به منظور آموزش های حکمت و فلسفه در حوزه سلامت و علوم پزشکی امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز ملی تحققیقات راهبردی آموزش پزشکی، در راستای توسعه همگرایی بین علوم و به منظور ارتقای سطح تعاملات و همکاری های فعال و مؤثر علمی، مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی و مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران تفاهم نامه همکاری علمی امضاء کردند.

این تفاهم نامه میان علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت و غلامرضا زکیانی رییس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، با هدف استفاده بهینه از توانمندی، امکانات و ظرفیت های موجود در جهت گسترش پژوهش و آموزش های حکمت و فلسفه در حوزه سلامت و علوم مرتبط با آن و تعامل بیشتر اساتید و پژوهشگران، منعقد شد.

حقدوست در این نشست گفت: مدل شش وجهی تعالی دانشگاه ها طراحی شده است که یکی از این خروجی های مهم آن حکمت بنیان بودن دانشگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش و آموزش حکمت و فلسفه در حوزه سلامت گسترش می یابد

پژوهش و آموزش حکمت و فلسفه در حوزه سلامت گسترش می یابد