مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-16سياسي

اصلاح طلبان هم از همتی حمایت نکردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از اینکه نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان (جبهه اصلاحات ایران) طی جلسه ای برای حمایت از دو نامزد اصلاح طلب رأی گیری کرد و بی نتیجه ماند، - بیانیه موسوم به ائتلاف جمهور که به امضای 14 حزب اصلاح طلب رسیده است، تاکید کرده که در 28 خرداد به همتی رأی می دهند، اما 2 حزب اصلاح طلب می گویند که زیر بیانیه این ائتلاف را امضا نکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از اینکه نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان (جبهه اصلاحات ایران) طی جلسه ای برای حمایت از دو نامزد اصلاح طلب رأی گیری کرد و بی نتیجه ماند، مجوزی به احزاب داده شد که از نامزد مدنظر خود در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنند.

بیانیه موسوم به ائتلاف جمهور که به امضای 14 حزب اصلاح طلب رسیده است، تاکید کرده که در 28 خرداد به همتی رأی می دهند و برای موفقیت او تلاش خواهند کرد.

یکی از احزابی که ائتلاف جمهور را امضاء کرده حزب مردم سالاری است که مصطفی کواکبیان مدت طولانی است که دبیرکلی آن را برعهده دارد.

کواکبیان، اما تاکید دارد که حزبش از هیچ نامزدی در انتخابات 1400 حمایت نمی کند.

او طی متنی که در صفحه توییتر خود نوشته تاکید کرده حزب مردم سالاری هیچ انتخاباتی را تحریم نکرده لذا در انتخابات 1400 هم مردم را به مشارکت برای ایجاد تحول در تعیین سرنوشت خویش فرا می خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان هم از همتی حمایت نکردند

اصلاح طلبان هم از همتی حمایت نکردند